Τι να αλλάξω στη διατροφή μου; …απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα

Θέμα: Τι να αλλάξω στη διατροφή μου;
…απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα

Γράφει ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Σιώπης Π. Στυλιανός

Πτυχ. Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών

 

Επιπλέον η διατροφή εκείνη που θα σε βοηθήσει να χάσεις σωματικό βάρος επιβάλλεται να είναι πλούσια σε βιταμίνη C, A πρωτεΐνη και ψευδάργυρο (απαραίτητα για τον οργανισμό βιταμίνες και μέταλλα). Τα θρεπτικά αυτά συστατικά συμβάλλουν στην προστασία του δέρματος και στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης ελκών κατάκλισης.

siopisdiet
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΣΙΩΠΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ
  • Βιταμίνη C έχουν τα: εσπεριδοειδή (πορτοκάλι, λεμόνι, μανταρίνι και γκρέιπφρουτ), φράουλες , ακτινίδια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπρόκολο, λάχανο, ντομάτες και πιπεριές.

  • Ψευδάργυρο έχουν τα: Ζωικής προέλευσης τρόφιμα, (κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρι, γαλακτοκομικά), θαλασσινά, δημητριακά ολικής αλέσεως και ξηροί καρποί.

  • Πρωτεΐνες έχουν τα: Ασπράδι αυγού, κόκκινο κρέας, ψάρι, πουλερικά, γαλακτοκομικά και όσπρια.

GoodDeals

Κοινή χρήση αυτής της δημοσίευσης

Αναρτήστε Σχόλιο