Βασικές Συμβουλές Διατροφής για Υγιή Παιδιά

Βασικές Συμβουλές Διατροφής για Υγιή Παιδιά

Aρθρογραφεί ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Σιώπης Π. Στυλιανός

Πρόλογος

Η παχυσαρκία στις ημέρες μας έχει πάρει διαστάσεις “επιδημίας” και για τις προηγμένες χώρες αποτελεί σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας.
Η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή κατάταξη παχυσαρκίας κατέχει τη 1η θέση και την 3η θέση στην παγκόσμια κατάταξη.

• Να απολαμβάνεις ένα πλούσιο πρωινό γεύμα

Ένα ποτήρι γάλα με τα αγαπημένα σου δημητριακά ή γενικότερα το αγαπημένο σου πρωινό γεύμα είναι η καλύτερη επιλογή για να ξεκινήσετε τις ημέρες των εξετάσεων.

• Να απολαμβάνεις μικρά γεύματα

Τα μεγάλα γεύματα απαιτούν μεγάλη ποσότητα αίματος για τη πέψη τους με αποτέλεσμα συμπτώματα υπνηλίας και μειωμένης συγκέντρωσης.

• Να απολαμβάνεις συχνά γεύματα

Να προσφέρεις ενέργεια στον οργανισμό σου ανά 2-3 ώρες ώστε να διατηρείς τα επίπεδα γλυκόζης σε ικανοποιητικά επίπεδα. Η γλυκόζη είναι το κύριο καύσιμο για την καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου.

• Να απολαμβάνεις ποικιλία τροφίμων

Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή που θα περιλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά από όλες τις ομάδες τροφίμων.

• Να απολαμβάνεις μικρή ποσότητα καφέ και σοκολάτας

1 φλιτζάνι καφέ και 30γρ. από την αγαπημένη σας σοκολάτα ημερησίως θα μπορούσαν να θεωρηθούν ευεργετικά στην τόνωση και στη βελτίωση της μνήμης σας, λόγω της καφεΐνης, των ενδορφινών και του μαγνησίου που περιέχουν. Αυξημένη κατανάλωση θα μπορούσε να δράσει ανασταλτικά στους παραπάνω παράγοντες.

Κοινή χρήση αυτής της δημοσίευσης

Αναρτήστε Σχόλιο